Noteikumi
Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Interneta veikalā www.zeve.lv piedāvāto preču pārdevējs ( SIA SALVE, reģ.nr. 40103087252) no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un rīcībspējīga fiziska persona vai tiesībspējīga juridiska persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Informācija par preci
Informācija par preci, kura tiek tirgota internetveikalā www.zeve.lv, tiek norādīta blakus attiecīgajai precei. Internetveikalā www.zeve.lv katalogā norādītās cenas ir gala cenas, ieskaitot PVN. Cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Pārdevējs nenes atbildību par krāsu atšķirības niansēm starp interneta veikalā redzamo preci un reāli saņemto preci, kas var būt saistītas ar Pircēja datora vai mobilā telefona ekrāna izšķirtspējas.
Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur mājas lapu, www.zeve.lv norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot Pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Ja maksājums netiks izpildīts 5 dienu laikā no rēķina izrakstīšanas brīža, tad pasūtījums tiks anulēts.
zeve.lv
mājaslapas katalogā norādītās cenas ir gala cenas, ieskaitot PVN. Cenā nav iekļautas piegādes izmaksas. Prece tiek nosūtīta Pircējam tikai pēc pilnas rēķina apmaksas un naudas saņemšanas Pārdevēja bankas kontā.
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.Pircēja pienākums ir 5 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs. Izmantojot atteikuma tiesības,
Pircējam obligāti jāievēro šādi noteikumi: precei ir jābūt
oriģinālajā iepakojumā
, ar
visām oriģinālām preces
etiķetem; precei jābūt tieši tādā stāvoklī, kāds tas bija to iegādājoties.
Higiēnas apsvērumu dēļ apakšbikses, zeķubikses, zeķes, higiēnas priekšmetus nav iespējams apmainīt vai atgriezt atpakaļ.
Preces maksa (bez preču piegādes izmaksām)
Pircējam tiek atgriezta
14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis no Pircēja aizpildītu Atteikuma veidlapu (lēmums atteikties no līguma), un kad Pārdevējs ir saņēmis atpakaļ Preces, no kurām Pircējs atsakās. Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā Pircējam ar pārskaitījumu uz Pircēja bankas norēķina kontu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt naudas atgriešanas maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja preces, no kurām Pircējs vēlas atteikties.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir bojāts.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
Strīdu risināšana
Strīdus, kas radīsies starp Pircēju un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar preču pirkumiem internetveikalā www.zeve.lv, abas iesaistītās puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā, kalendārā mēneša ietvaros, ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu. Ja strīdu neizdosies atrisināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā, strīdus var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Ja Jums rodas neskaidrības, mēs labprāt atbildēsim uz Jūsu jautājumiem.